вівторок, 10 жовтня 2023 р.

World Mental Health Day

у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня.

Всесвітній день ментального здоров’я спрямований
 на підтримку людей, які не страждають на серйозні відхилення з боку психіки, проте переживають скрутні часи та потребують сили волі й характеру, які б допомогли їм впоратися з будь-якими життєвими труднощами.

Коли ми говоримо про ментальне здоров’я – перше, про що варто думати, – це про зв’язок із собою. Варто зупинитися і запитати – як я себе відчуваю? На якому рівні моя енергія та життєві сили? Чого я потребую?

Наше ментальне здоров’я формується з дитинства. Науковці помітили, що половина всіх психічних розладів проявляються першими ознаками до того, як людині виповнюється 14 років, а три чверті розладів психічного здоров'я починаються до 24 років.

Бережіть себе, по можливості звертайтеся за допомогою до спеціалістів. Психологи та психотерапевти можуть значною мірою покращити ментальне здоров’я.

Наш психолог Вікторія завжди вас вислухає і  надасть корисні поради.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар