середу, 14 грудня 2011 р.


Шановні друзі!

Обласна бібліотека для дітей пропонує  всім родинам Дніпропетровської області   прийняти участь в обласному  конкурсі творчих робіт «Дніпропетровщино! Мій краю благодатний! Вклоняюсь низько я твоїй красі!», який проводиться спільно з громадсько-патріотичним об’єднанням «Примножимо славу Придніпров’я»  з нагоди відзначення в 2012 році – 80 -річчя створення Дніпропетровської області.
         Ваші творчі здобутки можуть бути різноманітними: проза, поезія, твір, фотовернісаж, вишивка, малюнок, поробки із природного матеріалу, із паперу і т.д.
Роботи оформляються довільно. Можна надсилати як індивідуальні, так і групові роботи. Можливе залучення членів родини і зацікавлених дорослих для творчої допомоги.
         Пропонуємо бібліотекам цей конкурс проводити спільно з регіональними осередками громадсько-патріотичного об’єднання «Примножимо славу Придніпров’я». Визначивши  переможців, їх роботи (не більше трьох) направити в обласну бібліотеку для дітей до 30 січня 2012 року. До кожної роботи додається інформація про учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження, школа, клас, домашня адреса, телефон), а також короткі дані про сім’ю.
         Підведення підсумків конкурсу відбудеться на обласному заході, про що буде додатково повідомлено.
        
Роботи надсилати за адресою: 49027, м.Дніпропетровськ,                          вул. Ворошилова, 9.
Довідки за телефонами: 0 (562) 46-12-96, 46-12-15, 46-44-96            (методичний відділ).


Немає коментарів:

Дописати коментар